Sora Beispiele

Pierwsze wrażenia z Sora

Cenne informacje zwrotne od społeczności kreatywnej przyczyniły się do ulepszenia modelu.

Od momentu wprowadzenia Sora na rynek OpenAI współpracuje z artystami wizualnymi, projektantami, dyrektorami kreatywnymi i filmowcami, aby odkryć, w jaki sposób Sora może wspierać ich proces twórczy.

Poniżej przedstawiono kilka przykładów prac artystów oraz ich pierwsze opinie na temat integracji Sora z ich przepływami pracy i modelami biznesowymi.

shy kids – “Air Head”

Multimedialna firma produkcyjna z Toronto, shy kids, wykorzystała Sora do swojego krótkometrażowego filmu o człowieku-balonie. „Mamy teraz możliwość rozwijania historii, które kiedyś wydawały się niemożliwe”, mówi trio składające się z Waltera Woodmana, Sidneya Leedera i Patricka Cederberga. Walter, reżyser „Air Head”, zauważa: „Chociaż Sora świetnie radzi sobie z tworzeniem rzeczy, które wyglądają realistycznie, to, co nas ekscytuje, to jej zdolność do tworzenia całkowicie surrealistycznych rzeczy. Nowa era abstrakcyjnego ekspresjonizmu.” Z perspektywy całej branży: „Ludzie z całego świata, których historie aż wyrywają się z piersi, w końcu mają możliwość pokazania światu, co w nich drzemie.”

Paul Trillo, Reżyser

Paul Trillo to multidyscyplinarny artysta, pisarz i reżyser, którego prace zostały wyróżnione przez takie media jak Rolling Stone i The New Yorker. Paul otrzymał 19 wyróżnień Vimeo Staff Picks, nagrody przyznawanej najlepszym filmom krótkometrażowym na Vimeo. „Współpraca z Sora to pierwszy raz, kiedy jako filmowiec poczułem się wolny”, wyjaśnia. „Nie ograniczony czasem, pieniędzmi ani zgodą innych, mogę w odważny i ekscytujący sposób rozwijać pomysły i eksperymentować.” Jego eksperymentalne filmy odzwierciedlają to podejście. „Sora pokazuje swoją największą moc, kiedy nie powiela starych wzorców, ale wprowadza w życie nowe i niemożliwe pomysły, które inaczej nigdy nie mogłyby powstać.”

Nik Kleverov, Dyrektor kreatywny / Native Foreign

Native Foreign to nominowana do nagrody Emmy agencja kreatywna z Los Angeles, specjalizująca się w narracjach marek, projektowaniu ruchomym i generatywnych przepływach pracy z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Współzałożyciel Nik Kleverov, który używa Sora do „wizualizacji koncepcji i szybkiego tworzenia iteracji dla kreatywnych projektów partnerskich marek”, zauważa, że ograniczenia budżetowe nie muszą już definiować całej historii kreatywności. „Należę do osób kreatywnych, które myślą w ruchu, więc kiedy pracuję z Sora, czuję, że każdą ideę mogę wcielić w życie.”

August Kamp, Artysta/Muzyk

August Kamp to muzyczka, badaczka, kreatywna aktywistka i multidyscyplinarny artysta. „Sora jest dla mnie jako artystki, której możliwości zawsze ograniczała rozbieżność między wyobraźnią a środkami, prawdziwym przełomem”, wyjaśnia. „Możliwość intuicyjnego tworzenia i rozwijania kinematograficznych wizualizacji otworzyła dla mnie zupełnie nowe ścieżki twórczości… Naprawdę nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jakie inne formy opowiadania historii staną się osiągalne dzięki przyszłości tych narzędzi.


Opublikowano

w

przez

Tagi: